Województwo Mazowieckie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
NIP 1132453940
Biblioteka Pedagogiczna w Ciechanowie
ul. 17 Stycznia 49, 06-400 Ciechanów
REGON 130944743
Regulamin płatności w systemie PROLIB
- Biblioteka umożliwia regulowanie naliczonych w bibliotecznym systemie PROLIB opłat za pomocą elektronicznego systemu płatniczego BLIK realizowanego przez firmę PayU S.A.
- Opłaty naliczane przez system biblioteczny zgodnie z obowiązującym Regulaminem korzystania ze zbiorów Biblioteki Pedagogicznej w Ciechanowie są widoczne na elektronicznym koncie Czytelnika.
- Przez BLIK mogą być regulowane następujące opłaty: za wysłane upomnienie, zagubienie lub zniszczenie materiałów bibliotecznych, opłatę regulaminową. Naliczona do zapłaty kwota nie podlega podziałowi na raty.
- Płatność BLIKIEM jest możliwa dla Użytkowników, którzy podali i zweryfikowali adres e-mailowy w bibliotecznym systemie PROLIB.
- Przy płatności BLIKIEM pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 1,25 % od każdej transakcji.
- Po uregulowaniu płatności przez system elektroniczny, Użytkownik otrzymuje potwierdzenie dokonanej operacji na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
- Reklamacje związane z płatnością BILKIEM, należy zgłaszać na adres e-mail: wypozyczalnia@bpplonsk.edu.pl, w ciągu 14 dni od dnia wniesienia opłaty.
- Zgłoszenie reklamacji musi zawierać: nazwisko i imię osoby wnoszącej reklamację, numer karty bibliotecznej, datę płatności, kwotę płatności oraz powód reklamacji. Zgłoszenia bez wymaganych informacji nie będą rozpatrywane.
- W terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, Biblioteka ma obowiązek jej rozpatrzenia. Jeśli w tym terminie reklamacja nie może zostać rozpatrzona, Biblioteka powiadomi o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia. Informacje o zgłoszonej reklamacji będą przekazywane na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
- Skutkiem rozpatrzenia reklamacji może być: uznanie reklamacji, odmowa uznania reklamacji, pozostawienie reklamacji bez rozpatrzenia, co następuje w przypadku niedopełnienia formalności.
- Biblioteka nie odpowiada za problemy techniczne leżące po stronie operatora płatności online.
- Opłaty naliczane przez system biblioteczny PROLIB mogą być w dalszym ciągu dokonywane osobiście w formie gotówkowej we wszystkich placówkach Biblioteki (wpłata potwierdzona pokwitowaniem z kwitariusza przychodowego).
Regulamin płatności INTEGRO
- Biblioteka umożliwia regulowanie naliczonych w bibliotecznym systemie PROLIB opłat za pomocą samodzielnego przelewu elektronicznego dokonywanego przez Użytkownika z jego konta w INTEGRO poprzez elektroniczny system płatniczy realizowany przez firmę PayU S.A.
- Opłaty naliczane przez system biblioteczny zgodnie z obowiązującym Regulaminem korzystania ze zbiorów Biblioteki Pedagogicznej w Ciechanowie są widoczne na elektronicznym koncie Czytelnika.
- Przez elektroniczny system płatności mogą być regulowane następujące opłaty: za wysłane upomnienie, zagubienie lub zniszczenie materiałów bibliotecznych, opłatę regulaminową. Naliczona do zapłaty kwota nie podlega podziałowi na raty.
- Płatność elektroniczna jest możliwa dla Użytkowników, którzy podali i zweryfikowali adres e-mailowy w bibliotecznym systemie PROLIB.
- Przy płatności elektronicznej pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 1,25% od każdej transakcji.
- Po uregulowaniu płatności przez system elektroniczny, Użytkownik otrzymuje potwierdzenie dokonanej operacji na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
- Reklamacje związane z płatnością elektroniczną, należy zgłaszać na adres e-mail: wypozyczalnia@bpplonsk.edu.pl, w ciągu 14 dni od dnia wniesienia opłaty.
- Zgłoszenie reklamacji musi zawierać: nazwisko i imię osoby wnoszącej reklamację, numer karty bibliotecznej, datę płatności, kwotę płatności oraz powód reklamacji. Zgłoszenia bez wymaganych informacji nie będą rozpatrywane.
- W terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, Biblioteka ma obowiązek jej rozpatrzenia. Jeśli w tym terminie reklamacja nie może zostać rozpatrzona, Biblioteka powiadomi użytkownika o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia. Informacje o zgłoszonej reklamacji będą przekazywane na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
- Skutkiem rozpatrzenia reklamacji może być: uznanie reklamacji, odmowa uznania reklamacji, pozostawienie reklamacji bez rozpatrzenia, co następuje w przypadku niedopełnienia formalności.
- Biblioteka nie odpowiada za problemy techniczne leżące po stronie operatora płatności online.
- Opłaty naliczane przez system biblioteczny PROLIB mogą być w dalszym ciągu dokonywane osobiście w formie gotówkowej we wszystkich placówkach Biblioteki (wpłata potwierdzona pokwitowaniem z kwitariusza przychodowego).