Regulamin płatności

Województwo Mazowieckie
ul. Jagiellońska 26, 03-719 Warszawa
NIP 1132453940

Biblioteka Pedagogiczna w Ciechanowie
ul. 17 Stycznia 49, 06-400 Ciechanów
REGON 130944743

Regulamin płatności w systemie PROLIB

  1. Biblioteka umożliwia regulowanie naliczonych w bibliotecznym systemie PROLIB opłat za pomocą elektronicznego systemu płatniczego BLIK realizowanego przez firmę PayU S.A.
  2. Opłaty naliczane przez system biblioteczny zgodnie z obowiązującym Regulaminem korzystania ze zbiorów Biblioteki Pedagogicznej w Ciechanowie są widoczne na elektronicznym koncie Czytelnika.
  3. Przez BLIK mogą być regulowane następujące opłaty: za wysłane upomnienie, zagubienie lub zniszczenie materiałów bibliotecznych, opłatę regulaminową. Naliczona do zapłaty kwota nie podlega podziałowi na raty.
  4. Płatność BLIKIEM jest możliwa dla Użytkowników, którzy podali i zweryfikowali adres e-mailowy w bibliotecznym systemie PROLIB.
  5. Przy płatności BLIKIEM pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 1,25 % od każdej transakcji.
  6. Po uregulowaniu płatności przez system elektroniczny, Użytkownik otrzymuje potwierdzenie dokonanej operacji na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
  7. Reklamacje związane z płatnością BILKIEM, należy zgłaszać na adres e-mail: wypozyczalnia@bpplonsk.edu.pl, w ciągu 14 dni od dnia wniesienia opłaty.
  8. Zgłoszenie reklamacji musi zawierać: nazwisko i imię osoby wnoszącej reklamację, numer karty bibliotecznej, datę płatności, kwotę płatności oraz powód reklamacji. Zgłoszenia bez wymaganych informacji nie będą rozpatrywane.
  9. W terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, Biblioteka ma obowiązek jej rozpatrzenia. Jeśli w tym terminie reklamacja nie może zostać rozpatrzona, Biblioteka powiadomi o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia. Informacje o zgłoszonej reklamacji będą przekazywane na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
  10. Skutkiem rozpatrzenia reklamacji może być: uznanie reklamacji, odmowa uznania reklamacji, pozostawienie reklamacji bez rozpatrzenia, co następuje w przypadku niedopełnienia formalności.
  11. Biblioteka nie odpowiada za problemy techniczne leżące po stronie operatora płatności online.
  12. Opłaty naliczane przez system biblioteczny PROLIB mogą być w dalszym ciągu dokonywane osobiście w formie gotówkowej we wszystkich placówkach Biblioteki (wpłata potwierdzona pokwitowaniem z kwitariusza przychodowego).

Regulamin płatności INTEGRO

  1. Biblioteka umożliwia regulowanie naliczonych w bibliotecznym systemie PROLIB opłat za pomocą samodzielnego przelewu elektronicznego dokonywanego przez Użytkownika z jego konta w INTEGRO poprzez elektroniczny system płatniczy realizowany przez firmę PayU S.A.
  2. Opłaty naliczane przez system biblioteczny zgodnie z obowiązującym Regulaminem korzystania ze zbiorów Biblioteki Pedagogicznej w Ciechanowie są widoczne na elektronicznym koncie Czytelnika.
  3. Przez elektroniczny system płatności mogą być regulowane następujące opłaty: za wysłane upomnienie, zagubienie lub zniszczenie materiałów bibliotecznych, opłatę regulaminową. Naliczona do zapłaty kwota nie podlega podziałowi na raty.
  4. Płatność elektroniczna jest możliwa dla Użytkowników, którzy podali i zweryfikowali adres e-mailowy w bibliotecznym systemie PROLIB.
  5. Przy płatności elektronicznej pobierana jest dodatkowa opłata w wysokości 1,25% od każdej transakcji.
  6. Po uregulowaniu płatności przez system elektroniczny, Użytkownik otrzymuje potwierdzenie dokonanej operacji na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
  7. Reklamacje związane z płatnością elektroniczną, należy zgłaszać na adres e-mail: wypozyczalnia@bpplonsk.edu.pl, w ciągu 14 dni od dnia wniesienia opłaty.
  8. Zgłoszenie reklamacji musi zawierać: nazwisko i imię osoby wnoszącej reklamację, numer karty bibliotecznej, datę płatności, kwotę płatności oraz powód reklamacji. Zgłoszenia bez wymaganych informacji nie będą rozpatrywane.
  9. W terminie 14 dni od zgłoszenia reklamacji, Biblioteka ma obowiązek jej rozpatrzenia. Jeśli w tym terminie reklamacja nie może zostać rozpatrzona, Biblioteka powiadomi użytkownika o przyczynach opóźnienia i przewidywanym terminie rozpatrzenia. Informacje o zgłoszonej reklamacji będą przekazywane na adres e-mailowy zgłoszony w bibliotecznym systemie PROLIB.
  10. Skutkiem rozpatrzenia reklamacji może być: uznanie reklamacji, odmowa uznania reklamacji, pozostawienie reklamacji bez rozpatrzenia, co następuje w przypadku niedopełnienia formalności.
  11. Biblioteka nie odpowiada za problemy techniczne leżące po stronie operatora płatności online.
  12. Opłaty naliczane przez system biblioteczny PROLIB mogą być w dalszym ciągu dokonywane osobiście w formie gotówkowej we wszystkich placówkach Biblioteki (wpłata potwierdzona pokwitowaniem z kwitariusza przychodowego).

Cookies and privacy policy

The website uses cookies for the purposes necessary for the proper operation of the site, customization of the site to individual user preferences and statistics. Disabling the storage of cookies is possible in the settings of each web browser, so that no information will be collected. If you do not agree to save information in cookies, you should leave the site.

Select the cookies you accept:
Return